مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه گفت: برای بررسی مشکلات جامعه هدف، نزدیک به هشت هزار ارتباط تلفنی از سوی خادمان بنیاد کرمانشاه برقرارشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه گفت: برای بررسی مشکلات جامعه هدف، قریب به هشت هزار ارتباط تلفنی از سوی خادمان بنیاد کرمانشاه برقرارشده است.

 حجت‌الاسلام‌ هادی عسگری از طریق تماس تلفنی، جویای سلامتی تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد استان کرمانشاه شد گفت: سلامتی جامعه ایثارگری از مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های کاری بنیاد در خدمتگزاری به این قشر عزیز است، لذا در ایامی که خادمان شهدا نمی‌توانند در منازل ایثارگران حضور پیدا کنند، ارتباط تلفنی ازجمله راهکار‌های پیگیری مسائل و مشکلات این عزیزان است.

او ادامه داد: بنیاد کرمانشاه در اولین روز‌های شیوع این بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند سعی در حفظ سلامتی و ارتقای موازین بهداشتی جامعه ایثارگری و به‌ویژه جانبازان عزیز را داشته‌اند و بحمدالله تاکنون خادمان شهدا در این نهاد مقدس به‌گونه‌ای تلاش کرده‌اند که خدمت‌رسانی به جامعه هدف به بهترین وجه ممکن صورت پذیرد.

 از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به هشت هزار ارتباط با ایثارگران در بخش‌های مختلفی همچون اینترنتی، پاسخ‌گویی به جامعه هدف  برقرارشده است.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.