مدیرکل زندان‌های گیلان از راه اندازی وب کیوسک در زندان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان در نشست تخصصی شورای معاونین این اداره کل گفت: سامانه دریافت عریضه الکترونیکی زندانیان در زندان‌های این استان با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به مددجویان راه اندازی می‌شود.

او تکریم زندانی و خانواده آنان را از اولویت‌های سازمان برشمرد و افزود: علوم زندانبانی را باید با استفاده از ابزار‌های روز و استفاده از تکنولوژی از حالت ایستایی به پویایی تغییر داد و با ساخت بستر‌های لازم در بالا بردن خدمات بهینه توانمندتر کرد.

مدیرکل زندان‌های گیلان با اشاره به راه اندازی وب کیوسک در زندان‌ها اظهار داشت: زندانیان برای سهولت در کار و پیگیری نتایج کار‌های انجام شده برای آنان با مراجعه به وب کیوسک‌های تعبیه شده در بند و ورود شماره شناسایی خود اقدام به انتخاب نوع عریضه کرده که قایل پیگیری است.

محمدی اصل یادآور شد: فرد زندانی می‌تواند بر اساس نوع درخواست، اقدام به ثبت درخواست به صورت الکترونیکی و دریافت کد رهگیری کرده و از مسیر‌های طی شده درخواستش تا نتیجه پایانی در شورای طبقه بندی زندان اطلاع یابد.

او تصریح کرد: حذف کاغذ، استفاده بهینه از زمان، رفع اشتباهات سهوی نیروی انسانی و در نهایت ارائه خدمات مطلوبتر به مددجویان از جمله مزایای طرح ورود وب کیوسک به زندان‌ها است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.