مدیرکل زندان های گیلان از برگزاری جلسات دادگاهی ویدئوکنفرانسی زندان مرکزی رشت با محاکم قضایی گیلان و هرمزگان خبر داد.

برگزاری جلسات دادگاهی ویدئوکنفرانسی زندان مرکزی رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گیلان با اشاره به برگزاری جلسات دادگاه به صورت ویدئوکنفرانس از زندان مرکزی رشت با محاکم قضایی گیلان و هرمزگان گفت: برگزاری جلسات دادگاهی ویدئوکنفرانسی می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمانی موثر باشد.

او همچنین بر ایجاد فراهم آوردن بستر‌های نرم افزاری و سخت افزاری و استفاده از تاسیسات حقوقی در کاهش اطاله دادرسی تاکید کرد و افزود: تاکید سازمان بر ایجاد راه‌های کاهش اطاله دادرسی، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن نکات امنیتی در زندان‌ها است.

مدیرکل زندان‌های گیلان با بیان اینکه با شتاب دهی بهتر و بالابردن ضریب دقت، سرعت و امنیت در این بخش موفق بوده ایم، اظهار داشت: در تلاشیم با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی خدمات بهتری ارائه کنیم.

محمدی ادامه داد: برای استفاده بهینه از تاسیسات حقوقی می‌توان با دانش فناوری اطلاعات از برخی از موانع که باعث اطاله دادرسی هستند، عبور کرد.

او از پیگیری برای راه اندازی سیمای زندان به صورت تخصصی خبر داد و تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده درصدد هستیم به زودی سیمای زندان را در زندان‌ها راه اندازی و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را تخصصی‌تر و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در راستای توانمندسازی زندانیان فعال‌تر کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.