مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: مسابقه عکس «خانه امن من» با همکاری آموزشگاه و گالری عکاسی دوربین برگزار شد و برترین‌های این مسابقه معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: مسابقه عکس «خانه امن من» با همکاری آموزشگاه و گالری عکاسی دوربین برگزار شد و مجید رمضانپور اصفهانی، امیر عبیداوی و مژگان حسین زاده بعنوان هیئت داوران مسابقه عکس «خانه امن من»، در بخش کودک و نوجوان، محمد سیاهپوش و محیا فاضلی هر دو ۱۰ ساله از اهواز و مهزیار هرمزی ۱۱ ساله از رامهرمز را به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی کردند.

او افزود: در این بخش از مسابقه، هستی حاجیان ۶ ساله از اهواز، میقات جرفی ۹ ساله و معصومه جرفی ۸ ساله هر دو از هویزه به‌عنوان دیگر برگزیدگان مسابقه عکس «خانه امن من» معرفی شدند، همچنین در بخش بزرگسالان این مسابقه نیز هیئت‌داوران، آمنه میان آبادی از شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی، زرین خدابنده لو از شهرستان اراک استان مرکزی، مصطفی ویسی شیخ رباط و مهران عشق ترکی هر دو از شهرستان اهواز استان خوزستان را به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی کرد.

مسابقه عکس «خانه امن من» برگزیدگان خود را شناخت

بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقه دو برگزیده دیگر این مسابقه در بخش آرای مردمی نیز به‌زودی پس از جمع‌آوری آرای عمومی در صفحه اینستاگرام این مسابقه به آدرس doorbin.academy@ اعلام خواهد شد.

فراخوان مسابقه عکس «خانه امن من» فروردین‌ماه ۱۳۹۹ با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و آموزشگاه و گالری عکاسی دوربین همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، مهدکودک‌ها و مراکز فرهنگی هنری منتشر شد.

در این مسابقه که در دو بخش بزرگ‌سال و کودک و نوجوان برگزار شد؛ در بخش نخست ۳۵۰ اثر و در بخش دوم آن، که ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۴ سال بود ۷۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

در بخش کودک و نوجوان از مجموع آثار رسیده ۵۰ اثر در مرحله داوری از سوی هیئت‌داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و زندگی در قرنطینه، خانواده، سالمندان در قرنطینه، امید در خانواده، محیط خانه، کار، بازی و تفریح (کودکان و بزرگ‌سالان)، مطالعه، خلاقیت، ورزش در خانه و ... موضوع‌هایی بودند که علاقه‌مندان با عکاسی از این موضوع‌ها در این مسابقه شرکت کردند.

انتهای پیام/گ

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا این مسابقه ها رو اعلام نمیکنید که ماهم شرکت کنیم