مدیر آموزش و پرورش بهبهان از پایان مهلت ارسال آثار اولین فراخوان عکس موبایلی با موضوع پاییز ازنگاه شما در این شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: مهلت ارسال آثار فرهنگیان به دبیرخانه اولین فراخوان عکس موبایلی با موضوع پاییز از نگاه شما پس از یک هفته تمدید پایان یافت.

وی افزود: این فراخوان در سطح گسترده برای دبیران مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم به مدت ۶ هفته از ۱ آذرماه ۹۷ برگزار شد، ۱۰۳ اثر از معلمان کلیه مقاطع تحصیلی به دبیرخانه ارسال شد.

عبدی پور بیان داشت: کارشناسی روابط عمومی آموزش و پرورش به عنوان دبیرخانه اولین فراخوان عکس موبایلی پس از دریافت و جمع آوری، آثار را برای انتخاب نفرات برتر در اختیار داور قرار می‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: آثار دریافتی کلیه معلمان توسط عکاس مطرح بین المللی بهبهان، سید احسان مرتضوی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و نتایج برگزیدگان در اواخر بهمن ماه اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ از ۵ اثر برگزیده اولین فراخوان عکس موبایلی ویژه دبیران شهرستان با موضوع پاییز ازنگاه شما با اهدا لوح تقدیر و هدایای ارزنده‌ای تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/م

برپایی مسابقه عکاسی در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار