سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۸ هزار و ۱۲۵ کیلو گردوی قاچاق از یک نیسان در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "علی علیشاهی"گفت: اواخر هفته گذشته ماموران گشت انتظامی معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی در محدوده جنوب تهران به محموله بار یک دستگاه نیسان مشکوک شده و راننده آن را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند راننده خودرو در حال تخلیه کیسه‌های بزرگی است که ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به بررسی مدارک محموله پرداختند.

سرهنگ علیشاهی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که محموله خودرو‌ها گردوی قاچاق بوده و فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی هستند، گفت: راننده خودرو دستگیر و متهم اظهار داشت، محموله قاچاق متعلق به وی است و آن را از دلالان خریداری کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر به دست آمد که محموله نیسان حاوی ۳۲۵ کیسه ۲۵ کیلویی گردو در مجموع ۸ هزار و ۱۲۵ کیلو گردوی قاچاق است.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: راننده خودرو دستگیر و با توقیف خودرو نیسان محموله کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی وی برای سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار