بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان، هیچگونه تمرین حضوری برگزار نکرده و به تمرینات انفرادی خود در منزل ادامه می‌دهند.

سرخپوشان اهوازی همچنان در منزل، پیگیر تمریناتشان هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا ویروس در چند ماه اخیر، بازی‌ها و مسابقات ورزشی در سراسر دنیا با تعلیق و تعطیلی مواجه شده است. در کشور ما هم اظهارات متفاوتی پیرامون شروع و از سرگیری مجدد تمرینات ورزشکاران وجود دارد.

اخباری غیر رسمی مدعی هستند بعضی باشگاه‌ها، تمریناتی را به شکل حضوری شروع کردند که البته فدراسیون پزشکی ورزشی، مدعی شده است اخباری مستند در این باره به این مجموعه ابلاغ نشده است.

مسئولان باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کردند که به دلیل اهمیت حفظ سلامت فولادمردان، هیچ گونه تمرین حضوری تا به این لحظه برگزار نکرده اند و مهم‌ترین موضوع برای باشگاه فولاد خوزستان و مسئولان آن، سلامتی سرخپوشان اهوازی است.

تمامی بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در خانه تمرین می‌کنند؛ به طوری که در روز‌های گذشته، ویدئویی از تمرینات انفرادی سینا مریدی، بازیکن این تیم برای مدیران ارسال شده است تا در جریان کم و کیف این تمرینات قرار بگیرند.

این روز‌ها تمامی فولاد مردان در منزل و به شکل انفرادی، زیر نظر مستقیم جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد، تمرین می‌کنند و منتظر هستند تا دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در خصوص وضعیت لیگ برتر فوتبال، ابلاغ شود.


بیشتر بخوانید :آذری: مدیریت فولاد دستور خرید VAR را به ما ابلاغ کرده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار