مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره جزییات تهیه تجهیزات کمک داور ویدیویی توسط این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اقدام فولاد برای خرید سیستم VAR گفت: دستور تهیه تجهیزات کمک داور ویدیویی ابتدای امسال، توسط مدیریت کارخانه فولاد، به ما ابلاغ شد. البته در جلسه هیئت مدیره هم بر این موضوع تاکید شده است.

آذری ادامه داد: پروسه این اتفاق، کمی پیچیده و تخصصی است، اما استادیوم فولاد آرنا قابلیت به کارگیری این سیستم را دارد. زمانی که در ذوب آهن حضور داشتم، برای این موضوع با برخی از مهندسان ایرانی، ارتباط برقرار کردم. باید گفت این قابلیت، موضوع خاص و فوق العاده‌ای نیست. تنها موضوع مهم این است که در هر مرحله باید با هماهنگی فیفا اقدام کنیم. مسئولان فیفا باید حتما ناظر پروژه باشند و خرید‌ها باید تحت نظر آن‌ها انجام شود.

آذری تصریح کرد: دستور در این زمینه توسط علی محمدی، مدیریت فولاد به ما ابلاغ شده است و در حال فراهم کردن مقدمات اولیه هستیم. در حال بررسی طرحی هستیم که به ما ارائه شده است. احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان از کارشناسان می‌خواهیم در ورزشگاه فولاد حاضر شوند و بازدید میدانی از استادیوم داشته باشند و زیرساخت‌های تصویری ما را بررسی کنند.

آذری در انتهای تصریح کرد: فولاد زیرساخت تلویزیونی و مرکز کنترل فوق العاده‌ای دارد. باید پس از بررسی کارشناسان، در نظر بگیریم چه حد از امکانات کار را داریم و چه مقدار را با هماهنگی فدراسیون فوتبال و شرکت‌های معرفی شده توسط فیفا، تامین کنیم و اینکه آیا امکان انجام آن وجود دارد یا خیر.


بیشتر بخوانید: نکونام بخشی از دستمزدش را به فولاد خوزستان می‌بخشد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار