دبیر ستاد مردمی مبارزه با کرونا گتوند از انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی مصلای این شهرستان به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا مهدی پور دبیر ستاد مردمی مبارزه با کرونا گتوند گفت: با توجه به اینکه نماز جمعه در این شهرستان گتوند بعد از چند هفته از امروز اقامه می‌شود، سالن برپایی نماز و محوطه مصلای امام خمینی (ره) برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی شد.

او در ادامه به فعالیت‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا گتوند اشاره کرد و اظهار داشت: نیرو‌های این ستاد ۶۴ شبانه روز به طور مستمر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا معابر، خیابان ها، اماکن عمومی، اردوگاه محل سکونت پناهندگان افغان و دیگر نقاط گتوند را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

به گفته مهدی پور، تاکنون بیش از ۲۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی (آب ژاول) استفاده شده است. ضمن اینکه اقدامات دیگری از جمله؛ جمع آوری و توزیع ۸۰ بسته بهداشتی، تبلیغات و اطلاع رسانی به شهروندان از سوی این ستاد انجام شد.

بر اساس تصمیم و ابلاغ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور، بنا است نماز جمعه در تعداد محدودی از شهر‌ها اقامه شود.

آغاجاری، امیدیه، اندیکا، ایذه، هفتگل، رامهرمز، گتوند، مسجدسلیمان، هندیجان و هویزه شهر‌هایی هستند که امروز اقامه نماز جمعه برای اولین بار در سال جدید، در این شهر‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.