معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از انجام عملیات ضد عفونی و گندزدایی سالن‌های ورزشی مجموعه ورزشی تختی اهواز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و با هدف ارتقاء سطح بهداشت اماکن اداری هیات‌ها، سالن‌های مجموعه ورزشی تختی اهواز و اداره کل ورزش و جوانان با همکاری سازمان آتش نشانی گندزدایی و ضد عفونی شدند.

او با بیان اینکه همه وسایل، سرویس‌های بهداشتی، درب‌های ورودی، دیوارها، ساختمان اداری، سالن‌های ورزشی و پارکینگ‌ها ضدعفونی شدند، اظهار داشت: بهترین راه مقابله با شیوع ویروس کرونا، رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از بروز احتمالی آن است.

نصیری ضمن تشکر از زحمات سازمان آتش نشانی و پرسنل این سازمان بخاطر تلاش‌های شبانه روزی در ضدعفونی کردن سطوح و توزیع اقلام بهداشتی در نقاط مختلف استان، تصریح کرد: جا دارد همه ورزشکاران به رعایت نکات بهداشتی توجه جدی داشته باشند و تا حد امکان در خانه بمانند.

به گفته معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، مرحله بعدی ضدعفونی اماکن ورزشی از جمله مجموعه‌های ورزشی جانباز و قدس با همکاری هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان در روز‌های آینده اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.