یک منبع به تازگی اطلاعات مربوط به قیمت و رنگ‌های مختلف Poco F2 Pro را فاش کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز عرضه Poco F2 Pro فاش شد و ما اکنون می‌دانیم این دستگاه چه زمانی به جهانیان نشان داده خواهد شد. بر اساس اطلاعات فاش شده ما باید ۱۲ مه شاهد عرضه Poco F2 Pro باشیم. امروز یک شایعه منتشر شد که ادعا می‌کرد گوشی ردمی K30 پرو در چهار رنگ بنفش، سفید، آبی و طوسی عرضه می‌شود. بر اساس این اطلاعات، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه مذکور دارای قیمتی برابر ۵۷۰ یورو خواهد بود.

تفاوت اطلاعات منتشر شده از قیمت Poco F2 Pro 

برچسب قیمت فاش شده با اطلاعاتی که اواخر آوریل درباره این مسئله به دست ما رسیده بود، متفاوت است. در آن زمان گفته می‌شد که نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه دارای قیمتی برابر ۶۴۹ یورو است و نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن ۷۴۹ یورو قیمت دارد.

حتی با وجود مالیات و تعرفه، Poco F2 Pro بعید است که روند تعیین شده توسط Pocophone F1 که یک تلفن هوشمند ارزان قیمت با تراشه پرچمدار است را دنبال کند. برای مقایسه این دو دستگاه با یکدیگر باید گفت که این تلفن هوشمند دو ساله با حداکثر رم و حافظه داخلی خود دارای قیمتی بربر ۴۳۰ دلاراست. این نشان دهنده یک تفاوت قیمت ۳۰ درصدی است.


بیشتر بخوانید: صفحه تلفن همراهم روشن نمی‌شود، چه کار کنم؟


اطلاعات قیمت و رنگ‌های Poco F2 Pro فاش شد

نام‌گذاری عجیب سری پوکوفون

سوال دیگری که درباره این گوشی ذهن ما را به خود مشغول می‌کند این است که دپارتمان نام‌گذاری این خط تولید دقیقا در حال انجام چه کاری هستند. اکنون سومین گوشی از این خانواده نیز در حال عرضه شدن است، اما ما هنوز یک روند ادامه دار در انتخاب کردن حروف و اعداد در اسامی این دستگاه‌ها مشاهده نکرده‌ایم. اولین دستگاه Poco F1، دومی Poco X2 و سومی Poco F2 Pro نام دارند. گفته می‌شود که عرضه این دستگاه در پنج روز آینده انجام می‌گیرد و این زمانی است که ما انتظار داریم سوالات بسیاری درباره این محصول پاسخ داده شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار