معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: حفظ بازار موجود و نیز بسترسازی تحقق جهش تولید بدون فناوران میسر نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز چهارشنبه در بازدید از پارک علم و فناوری و در نشست به مسئولین این پارک با اشاره به نقش این پارک در کمک به تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فن‌آورانه تصریح کرد: پارک علم و فناوری نقش موثری در حضور شرکت های مستقر در مجامع ملی و بین المللی دارد.

وی افزود: توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور به عنوان بازوان توانمند اقتصاد با نیازسنجی داخلی و خارجی زمینه ساز جهش تولید است.

شهدی با اشاره اینکه دوران کرونا می تواند فرصت مساعدی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان و فناور جهت تامین نیازهای درمانی و بهداشتی باشد افزود: کمک به تامین سرمایه در گردش، کاهش و یا حذف فرآیندهای زائد اداری می تواند در شکوفایی شرکت های فناور بسیار موثر باشد و مدیریت استان برای این منظور برنامه ریزی و آمادگی دارد.

او بر تقویت ارتباط صنعت و علم از مسیر پارک های علم و فناوری تاکید کرد و گفت: تقویت این ارتباط علاوه بر اهتمام دولت به جدیت این شرکت های فناور نیز بستگی دارد تا بتوانند بیش از اینها در توسعه پایدار استان نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.