شهردار بوکان میزان تحقق بودجه این شهرداری در ۱۰ ماهه نخست امسال را ۸۵ درصد اعلام کرد.

بابک رستم پور شهردار بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: خوشبختانه با همکاری و مشارکت همشهریان از رقم ۷۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بودجه سال ۹۸ بیش از ۸۵ درصد آن تا آخر دی ماه تحقق یافته و امیدواریم با ایجاد درآمد پایدار به نفع شهرداری بتوانیم مسیر توسعه را هموار‌تر کرده و راه آبادانی شهر را سریعتر طی نماییم.

او افزود: در این مدت توانستیم با حفر و احداث بیش از ۶ کیلومتر کانال جهت هدایت آب‌های سطحی در مناطق مختلف بوکان، مشکل سیل و آبگرفتگی این شهر را تا حدود زیادی حل کنیم.

رستم پور تصریح کرد: در سال ۹۸ بیش از ۲۲ هزار تن آسفالت برای انجام روکش آسفالت و نیز احداث خیابان و ۲۵۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری از سوی این شهرداری بکار رفته است.

بابک رستم پور همچنین تکریم ارباب رجوع و اصل احترام به مردم را از طرف کل مجموعه شهرداری، خط قرمز خود و شورای اسلامی شهر عنوان کرد و اظهار داشت: اگر در جایی در این امر به هر علتی کوتاهی شده باشد، از تمام همشهریان عزیز پوزش می‌طلبم.

شهردار بوکان در پایان، جنگل کاری و احداث پارک در نالشکینه، توسعه پارک کلتپه و جدول گذاری و آسفالت خیابان دانا را از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری برای محله کلتپه در سال آینده برشمرد و بازسازی و راه اندازی سینما وحدت، احداث پروژه ترمینال و پایانه مسافربری جامع و مجتمع تجاری بازار روز -در صورت توافق- را از مهم‌ترین پروژه‌های سال ۱۳۹۹ شهرداری بوکان اعلام کرد.
 
انتهای پیام/ن م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.