رئیس کمیته امداد کشور از توزیع هفت میلیون پرس غذای گرم بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،مراسم افتتاح همزمان هزار و ۱۰۴ مرکز اطعام مهدوی در مسجد مقدس جمکران و با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در این مراسم با اشاره به اینکه برنامه ریزی کمیته امداد برای ایجاد ۳۱۳ مرکز اطعام مهدوی بوده است گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری برای همدلی و مواسات این تعداد هم اکنون از یک هزار مرکز عبور کرده است.

او افزود: پیش بینی می‌کنیم تا پایان ماه رمضان هفت میلیون پرس غذای گرم بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کشور توزیع شود.

 بختیاری با قدردانی از خیرین کشور کمک مردم قم را به نیازمندان درسال گذشته مورد توجه قرار داد و افزود: مردم قم سال گذشته ۴۴ درصد بیشتر از سال ۹۷ به نیازمندان کمک کردند.

در این مراسم آیت الله اعرافی رئیس حوزه علمیه با بیان اینکه در آغاز این حادثه بسیاری تلاش کردند تا شهر قم، روحانیت و حوزه را ناتوان نشان دهند گفت: مردم قم و ایران با همدلی و مواسات بی نظیر خود الگویی متعالی برای مقابله با کرونا به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.