رییس پلیس راه استان کردستان با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ عیسی گوهری با اشاره به اینکه بارش باران در محور‌های این استان  از عصر روز گذشته آغاز شده ، گفت:هم اکنون تمام محور‌های استان  شاهد بارش باران و لغزنده است.

او افزود:این بارش‌ها در محور‌های منتهی به شهرستان‌های قروه، دهگلان و بیجار به صورت پراکنده و نقطه‌ای همراه با لغزش جاده‌ها است.

سرهنگ گوهری از شهروندان خواست برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار با رعایت فاصله ایمن و نکات ایمنی رانندگی کنند .

او اضافه کرد:هنگام بارندگی و لغزندگی جاده‌ها رانندگان باید سرعت مطمئن را جایگزین سرعت مجاز کرده تا در مواقع حساس مانع از بروز حوادث احتمالی شوند.

سرهنگ گوهری گفت:توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضرور در محور‌های ارتباطی استان کردستان خودداری کنند.

رییس پلیس راه کردستان گفت:  پلیس همواره با استفاده از دوربین‌های ثابت و سیار و حضور ماموران در محور‌های مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

رییس پلیس راه استان کردستان گفت:شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان است، اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفر‌های غیرضروری بویژه در طول شب خودداری کنند.

گفتنی است؛طبق اعلام هواشناسی کردستان بارش باران در این استان تا اواخر وقت امروز ادامه دارد .

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.