۲۷۸ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای خسارت سیل در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۲۷۸ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای خسارت سیل پرداخت گردید.

او با اشاره به عملکرد حوزه بازسازی و مسکن روستایی در سال ۹۸ اظهار داشت: پارسال هفت هزار و ۲۲۷ خانوار تسهیلات در حوزه بهسازی، بازسازی و تعمیرات با همکاری بانک‌های عامل به مبلغ دو هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در استان پرداخت و زمینه اشتغال دو هزار و ۵۰۰ نفر در طول دوره اجرا فراهم شد.

رئیسی اضافه کرد: همچنین به چهار هزار و ۳۸ خانوار کمک بلاعوض به مبلغ ۲۷۵ میلیارد ریال بلاعوض حوادثی پرداخت گردید.

او با اشاره به ساخت دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکن محرومین در استان ادامه داد: ساخت این تعداد با دو هزار میلیارد ریال اعتبار و ۱۵۰ هزار مترمربع زمینه اشتغال دو هزار و ۴۴۰ نفر را ایجاد و ۱۰ هزار نفر از این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

رئیسی با اشاره به اقدامات انجام شده برای سیل ۹۸ گفت: تعداد کل واحد‌های خسارت دیده شهری و روستایی سه هزار و ۶۱ واحد احداثی و تعمیری بوده که یک هزار و و ۷۰ میلیاد ریال خسارت وارد شده است.

او مجموع تسهیلات و کمک بلاعوض را یک هزار و ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: ۷۴۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۲۷۸ میلیارد ریال کمک بلاعوض است.

رئیسی با اشاره به تأمین سیمان رایگان اضافه کرد: با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال یک هزار و ۵۱۸ تن سیمان رایگان بین واجدین شرایط سطح استان توزیع شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.