مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی چهار سال گذشته شاهد افزایش اعتبارات عمرانی این نهاد بوده‌ایم، اما برای رفع مطالبات مردم بازهم با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس یازدهم با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این نهاد انقلابی در روستا‌ها اظهار داشت: توسعه روستایی مبتنی براقتصاد روستاها، اجرای طرح هادی روستا‌های استان، مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی، ساخت واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد و اقدامات قابل ارائه در سیل اخیر از جمله اقدامات بنیاد مسکن استان است.

او افزود: طی چند سال گذشته با اقدامات و کار‌هایی که در روستا‌ها انجام شد خوشبختانه شاهد بازگشت روستاییان به روستا‌ها بوده‌ایم، اما باز هم باید تلاش شود تا خدمات و امکانات بیشتری برای روستاییان ارائه شود.

رئیسی با اشاره به رشد اعتبارات عمرانی این نهاد طی ۴ سال گذشته اضافه کرد: میزان اعتبارات عمرانی این نهاد مجموعا از سال ۹۲ تا ۹۴، ۱۸۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال و میزان اعتبارات در سال ۹۵ با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که انجام شد ۴۳ درصد افزایش یافت و به ۹۴ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال رسید.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در سال ۹۵ نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری در اعتبارات عمرانی داشتیم، اما دست از تلاش برنداشته و همین تلاش‌ها سبب افزایش ۲۹۵ درصدی اعتبارات عمرانی در سال ۹۶ شد که میزان اعتبارات در این سال به ۳۷۵ میلیارد ۱۴۱ میلیون ریال رسید.

رئیسی گفت: میزان اعتبارات عمرانی از سال ۹۵ تا ۹۷ نسبت به ۳ ساله قبل یعنی سال ۹۲ تا ۹۴ رشد ۴۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

او با اشاره به روستا‌های در معرض خطر استان خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم اعتبارات لازم برای انجام طرح‌های مطالعاتی این روستا‌ها جذب کنیم.

رئیسی اضافه کرد: هر چند کار‌هایی انجام و اعتبارات جذب شده است، اما باز هم کمبود اعتبارات یکی از مشکلات این نهاد است چرا که مطالبات مردم هم از این نهاد بسیار زیاد است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار