عملیات تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین، پاسداران واحداث پارک سوار در سنندج آغاز شد.

حشمت اله صیدی شهردار سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک در هسته مرکزی سطح شهر و طبق توافق صورت گرفته با اداره کل اوقاف و آموزش و پرورش استان کردستان بخشی از محوطه آموزش و پرورش ناحیه یک و دبیرستان تیزهوشان در خیابان مولوی تخریب و عملیات تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین، پاسداران و احداث پارک سوار آغاز شد.

تعریض خیابان‌ها و احداث پارک سوار در سنندج

شهردار سنندج اظهار داشت: بواسطه عرض کم خیابان‌های منتهی به میدان آزادی و همچنین توقف تاکسی‌ها جهت سوار و پیاده کردن مسافر همواره شاهد ترافیک در هسته مرکزی سطح شهرهستیم.

صیدی بیان کرد: یکی از برنامه‌های این شهرداری در راستای کاهش روانسازی ترافیک عملیات تعریض خیابان‌ها های اصلی است.

او گفت: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک در هسته مرکزی سطح شهر اوایل هفته جاری بازدیدی از خیابان‌های منتهی به میدان آزادی بهمراه استاندار محترم انجام شد که دستور و پیگیری لازم در خصوص تعریض برخی از این خیابان‌ها صورت گرفت.

صیدی افزود: با مسولان آموزش و پرورش و همچنین اداره کل اوقاف توافق لازم جهت تخریب دیوار آموزش و پرورش ناحیه یک و همچنین بخشی از دیوار دبیرستان تیزهوشان در خیان مولوی صورت گرفت.

تعریض خیابان‌ها و احداث پارک سوار در سنندج

او اعلام کرد: شب گذشته عملیات تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین، پاسداران و احداث پارک سوار تاکسی در زمینی به متراژ ۲۱۰۰ متر مربع آغاز شد.

شهردار سنندج عنوان کرد: تعریض این خیابان‌ها متغییر بوده و در کنار عملیات تعریض پارک سوار اختصاصی تاکسی هم احداث خواهد شد.

او گفت: سازمان عمران وباز آفرینی فضا‌های شهری شهرداری بهمراه شهرداری منطقه دو و سازمان سیما و منظر این شهرداری بصورت شبانه روزی در راستای اجرای این طرح اقدام خواهند نمود تا در کمترین زمان ممکن این طرح را به سرانجام برسانند.

تعریض خیابان‌ها و احداث پارک سوار در سنندج

صیدی از حمایت‌ها و پیگیر‌های استاندار محترم ومعاونین وی و همچنین تعامل و همکاری مسولان آموزش و پرورش و اداره کل اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای این طرح تاثیر گذار در کاهش و روانسازی ترافیک در سطح شهر تقدیر و تشکر نمود.

تعریض خیابان‌ها و احداث پارک سوار در سنندج

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.