بیمارستان تامین اجتماعی سنندج آماده پذیرش بیماران کرونای

بیمارستان تامین اجتماعی سنندج در آمادگی کامل جهت پذیرش بیماران کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دکتر هوشنگ فولادی مدیر درمان تامین اجتماعی استان کردستان گفت: امسال بدلیل شرایط ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مراسم روز جهانی کارگر با محدودیت‌های خاصی برگزار شد، اما نقش نیروی کار و عزم و اراده جامعه کارگری استان در تلاش برای تحقق اهداف جهش تولید قوی‌تر و پرانگیزه‌تر از گذشته در حال دنبال کردن است که انصافا شایسته تقدیر و تشکر دارد.

او خدمات دولت تدبیر و امید و کادر درمانی کشور را در کنار همراهی و همدلی تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های درگیر با معضل درمان و کنترل و پیشگیری بیماری کرونا را ستونی دانست و افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان نیز توانسته است این معضل را به خوبی مدیریت و کنترل نماید بگونه‌ای که بدون هیچ گونه وقفه‌ای به خدمت رسانی بیماران بویژه بیماران مبتلا به کرونا می‌پردازد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان تصریح کرد: هم اکنون بیمارستان تامین اجتماعی سنندج در آمادگی کامل جهت پذیرش بیماران کرونای است تا در صورت نیاز و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به بستری و مداوای این بیماران بپردازد.

او افزود: بیمارستان تامین اجتماعی سقز نیز به عنوان بیمارستان دوم فوکال پونیت با تمام ظرفیت و با کلیه امکانات موجود و با کادر درمانی و پرستاری در سطح شهرستان سقز در حال ارائه خدمات به عموم بیماران بویژه بیماران کرونایی است.

فولادی همچنین از اختصاص ۴۰ درصد از تخت‌های مراکز درمانی سازمان در سراسر کشور صرفا به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و تاکید کرد: علاوه بر اینکه کارکنان درمان با تمام توان در صف اول مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی مشغول خدمتگزاری و ارائه خدمات به نیازمندان هستند، ارائه ۱۳ خدمت تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری به مخاطبین نیز، از دیگر اقدامات سازمان تامین اجتماعی در راستای قدردانی از زحمات مجدانه کارگران و بیمه شدگان در دوران مواجه با کرونا است.

او از تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی و برگزاری نشست با اعضای تشکل‌های قانونی در راستای اصل سه جانبه گرایی و حل مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی و همچنین از اهتمام سازمان در آموزش ایمنی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار برای ۲۹ هزار نفر کارگر ساختمانی در سراسر کشور در راستای صیانت از نیروی کار خبر داد و عنوان کرد: این اقدامات در کنار سایر خدمات اصلی سازمان وظیفه‌ای است که در راستای مأموریت اصلی سازمان تامین‌اجتماعی، یعنی صیانت از نیرو‌های مولد در برابر حوادث ناخواسته و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی و ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش‌خاطر برای کارگران و تلاشگران کار و تولیدصورت گرفته است.

فولادی با بیان اینکه امسال به لحاظ شرایط ویروس کرونا، جشن کارگری همانند سال‌های گذشته امکان برگزاری نداشت، اظهارداشت: با حضور معاون استاندار و همراهی مدیرکل تعاون و همچنین مدیران حوزه بیمه و درمان تامین اجتماعی استان در طول هفته کارگر از کارگران برخی کارگاه‌های تولیدی و صنعتی بازدید و با اهدای لوح قدردانی، شاخه گل و کارت هدیه به کارگران، روز کارگر گرامی داشته شد.

او همچنین در دیدار با خانواده معزز شهدا، با بیان اینکه عزت کنونی جامعه اسلامی ایران مدیون خون شهداست، تاکید کرد: تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه‌های زندگی باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان امنیت و آسایش امروز کشور را حاصل جانفشانی و ایثار شهدا دانست و اظهار کرد: شهدای کارگر با زحمت و تلاش خود در عرصه اقتصادی و ایثار و از خودگذشتگی در دفاع از میهن همواره مایه افتخار بوده اند و امنیت امروز کشور را مدیون این عزیزان هستیم.

او با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند گفت: امروز اقتدار و صلابت کشورمان مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.