ضرورت راە‌اندازی صندوق تولیدی برای حمایت از زندانیان

استاندار کردستان راە‌اندازی یک صندوق تولیدی برای حمایت از زندانیان و خانوادە‌های آنان را اقدامی ضروری در استان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دیدار با ستاد دیه استان کردستان ضمن قدردانی از خیرینی که طی سالیان گذشته با کمک‌ها خود موجبات آزادی بخشی از زندانیان مالی و جرائم غیر عمد را فراهم کردند، گفت: برای تداوم حیات ستاد دیه در استان و گسترش فعالیت‌های انسان دوستانه ایجاد یک صندوق برای این ستاد و برای کار تولیدی و درآمدزا الزامی است.

او افزود: باید تلاش کنیم این صندوق راه اندازی شود و مانیز از محل‌های مختلف به شکل گیری و سرمایه اولیه آن کمک خواهیم کرد.

مرادنیا با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا امسال جشن گلریزان در استان و کشور امکان برگزاری ندارد، گفت: اختصاص یک روز از حقوق کارمندان ادارات و شرکت‌های دولتی به آزادی زندانیان می‌تواند رقم قابل توجهی باشد و بخش زیادی از زندانیان را به کانون خانواده هایشان برگرداند.

استاندار کردستان با بیان اینکه امسال برای آزادی زندانیان محکومان مالی و جرائم غیر عمد ۷۰ میلیارد تومان نیاز است، اضافه کرد: مردم کردستان علیرغم ضعف اقتصادی و درآمد پایین مردمانی خیر خواه و نوع دوست هستند و امیدواریم امسال نیز به این امر خداپسندانه کمک کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.