مهدی برهانی گفت: روزانه حدود ۴۰۰ واحد صنفی کم‌خطر استان سمنان در نوبت‌های صبح و بعدازظهر نظارت و بازرسی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: روزانه حدود ۴۰۰ واحد صنفی کم‌خطر استان سمنان توسط هشت تیم مشترک چهار نفره در نوبت‌های صبح و بعدازظهر نظارت و بازرسی می‌شود.

او افزود: تاکنون حدود ۲۹ هزار نفر معادل ۹۷ درصد واحد‌های صنفی کم خطر استان سمنان در سامانه خود اظهاری سلامت ثبت‌نام کردند و موفق به دریافت کد رهگیری بهداشتی شدند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: تمام واحد‌های صنفی و مشاغل کم خطر که کد رهگیری برای شروع به کار دریافت کردند، باید پروتکل‌های بهداشتی را مطابق با تعهدسپاری انجام دهند.

برهانی تصریح کرد: گروه‌های بازرسی و نظارت اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه کارشناسان مراکز بهداشت و درمان و اماکن، نظارت روزانه را بر فعالیت واحد‌های صنفی و مشاغل کم خطر انجام می‌دهند.

او تاکید کرد: هر واحد صنفی استان سمنان که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، به مراجع ذیصلاح معرفی و پلمب می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: کارفرمایان مشاغل کم خطر باید علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل کسب و کار، مشتریان را برای رعایت مراقبت‌های بهداشتی در برابر این ویروس ترغیب کنند تا با مشارکت آحاد مردم بتوان بر این بیماری همه گیر غلبه کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.