مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ذخایر کالا‌های اساسی اکنون با وجود شیوع ویروس کرونا در این استان تامین است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: کالا‌های اساسی و ضروری مورد نیاز مردم استان سمنان برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان به مقدار مورد نیاز تامین شده و درحال توزیع است.

او با اشاره به اختصاص ۴۲۹ تُن برنج به منظور تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت ماه رمضان، افزود: این کالا در این طرح به میزان ۱۳۲ تن در شاهرود، ۱۲۲ تن در سمنان، ۵۵ تن در دامغان، ۴۷ تن در گرمسار، ۳۰ تن در مهدیشهر، ۲۵ تن در میامی و ۹ تن به هر یک از شهرستان‌های سرخه و آرادان تخصیص یافت.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: ۴۲۹ تُن شکر و ۴۲۹ تن روغن نباتی نیز برای تنظیم بازار و تامین کالای اساسی در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان به هشت شهرستان استان اختصاص یافت.

او اضافه کرد: ۲۱۵ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۲۹ تن گوشت قرمز منجمد و ۸۶۰ تن خرما از دیگر کالا‌های اساسی محسوب می‌شود که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در بازار استان سمنان در حال عرضه است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: با اشاره به عرضه کالا‌های اساسی تنظیم بازاری ماه پرفیض رمضان در فروشگاه‌های استان سمنان تصریح کرد: این فروشگاه‌ها با خرید این اقلام اقدام به عرضه کردند.

برهانی از مردم خواست تا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هنگام مراجعه به مراکز توزیع کالا‌ها موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و مراکز توزیع نیز بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: علی‌رغم تمام مشکلات هم، چون تحریم که قبل از کرونا بر اقتصاد کشور حاکم بود، کالا‌های اساسی مردم تامین است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار