معاون امور ورزش استان ایلام گفت: با برنامه ریزی دقیق در سال جاری شاهد توسعه رشته ووشو در سطوح مختلف ملی و بین الملی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمی معاون امور ورزش استان ایلام در جلسه هماهنگی هیات ووشو گفت: هیات ووشو استان ایلام اقدامات لازم جهت راه اندازی این رشته در سطح کل شهرستان‌ها و بخش‌های مستعد را فراهم کرده و کلاس‌های آموزشی در دو بخش اقایان و بانوان در دستور کار هیات از اولویت‌ها است.

او در خصوص عملکرد هیات ووشو استان ایلام در سال ۹۸ اظهار کرد: در کل عملکرد هیات ووشو قابل قبول بوده و با برنامه ریزی دقیق در سال جاری شاهد توسعه رشته ووشو در سطوح مختلف ملی و بین الملی خواهیم بود.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز دراین جلسه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های قهرمانی در این رشته، نسبت به شناسایی و معرفی قهرمانان ورزشی برای حضور قدرتمند در سال جاری اهتمام داشته باشند.

او ادامه داد: جلسه عمومی سالیانه، ارتباط موثر با کارشناسان ورزش اداره کل، راه اندازی لیگ استانی، کسب جایگاه مناسب هیات در سطح کشور در مسیر توسعه و اعتلای هیات ووشو تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.