مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تاریخ گواهی خواهد داد تلاش مدافعان سلامت در حافظه مردم به یادگار می‌ماند.

مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت:امروز مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شده اند.

او با بیان این که این روز‌ها مدافعان سلامت بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند اظهار کرد: این دلاوران هرروز نمایی والا از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات هم نوعانشان عیان می‌کنند.

علی شائی با ابراز امیدواری از بهره گیری معنوی والا در ماه میهمانی خدا اضافه کرد:نوع دوستی جامعه ورزش و جوانان استان در کنار مردم و همراهی با مدافعان سلامت در دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا شروعی چشمگیر داشته است و تداوم آن را در ماه مبارک رمضان بیشتر خواهیم دید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام عنوان کرد: جامعه ورزش و جوانان استان ایلام با رعایت دستورالعمل‌های لازم پیشگیری از انتقال ویروس، ارایه پویش‌های فضای مجازی برای مخاطبان ورزش دوست در منزل، شرایطی را به وجود آورده ایم که در راه تقویت جسمانی به مبارزه با این ویروس در کنار مدافعان سلامت بکوشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.