مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: برای جبران خسارات باشگاه داران آسیب دیده از ویروس کرونا تسهیلاتی کم بهره در نظر گرفته شده است.

مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: اهمیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی که متاثر از بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده اند از دغدغه‌های این اداره کل است وبرای جبران این خسارات مکاتباتی با مسئولان استانی و کشوری انجام شده که به این دسته از مکان‌های ورزشی بخش خصوصی خدماتی ارائه گردد.

او در رابطه با شرایط اعطای تسهیلات اظهار کرد: به میزان هر پرسنلی که باشگاه‌ها دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند، تا سقف ١٦ میلیون نفر برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام ١٢ درصد تعلق میگیرد که ٨ میلیون برای حقوق و ٨ میلیون برای هزینه باشگاه‌ها خواهد بود.

علیشائی میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه‌های خصوصی را چهار ماه و مدت باز پرداخت آن را دو سال عنوان کرد و افزود: با ورود و شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ جهت پیشگیری از انتقال این ویروس ۱۰۸ مکان ورزشی دولتی و ۳۹۲ مکان از اماکن ورزشی خصوصی استان تعطیل و تا اطلاع بعدی این روند ادامه خواهد داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام مطرح کرد: از ۸۳ مورد مکان ورزشی که طبق دستورالعمل وزارتی اختیارات داشته ایم، در این دوران اجاره‌ای دریافت نشده است.

او بیان کرد: امیدواریم با این اقدامات و تسهیلات ارائه شده به باشگاه داران که فعالیت‌های آنان برای جامعه ورزش و جوانان حائز اهمیت است بتوان بخشی از خسارات و مشکلات آنان را مرتفع کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.