مدیرکل امور ورزش و جوانان استان ایلام از آمادگی جامعه ورزش و جوانان استان ایلام برای مشارکت در رزمایش همت جوانان، کمک در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علیشائی مدیرکل امور ورزش و جوانان استان ایلام با حضور در آشپزخانه اطعام گفت: نیکوکاران جامعه ورزش و جوانان استان ایلام همواره در بروز حوادث و مشکلاتی همچون سیل، زلزله و مصیبت‌های دیگر همواره به کمک مردم آمده و در دستگیری از آسیب دیدگان حضور همه جانبه داشته اند و همبستگی خود را نشان داده اند.

او افزود: در ماجرای همه گیر شدن ویروس کرونا و بروز مشکلات برای مردم این استان جامعه ورزش و جوانان استان با تمام توان پای کار آمده و اقدام به جمع آوری کمک کرده اند که تا کنون بیش از هزار سبد غذایی برای توزیع بین نیازمندان این استان را تهیه کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اظهارکرد: نیکوکاران جامعه ورزش و جوانان استان ایلام علاوه بر تهیه بسته‌های غذایی، از طریق آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد و مشارکت در تأمین هزینه ها، در زمینه تهیه غذای گرم برای خانواده‌های مددجو و نیازمند هم همکاری خواهند کرد.

او بیان کرد: از آنجایی که هدف ما توزیع هدفمند این کمک‌ها و رسیدن آن‌ها به دست نیازمندان واقعی است مطمئن هستیم کمیته امداد در این باره با اطلاعات دقیقی که از وضعیت نیازمندان استان دارد همکار مطمئنی برای این جامعه نیکوکار خواهد بود.

علی شائی مطرح کرد: از آنجایی که جامعه ورزش و جوانان استان همواره در زمینه کمک به نیازمندان و همکاری با کمیته امداد در این زمینه دغدغه داشته است، با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و مرکز نیکوکاری جامعه ورزشی استان در طول سال برای کمک به مددجویان و نیازمندان برنامه دقیق دارند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.