کارشناس والیبال کشورمان گفت:در این برهه زمانی با مربی ایرانی هم به خواسته خود می‌رسیم.

بهروز عطایی کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه‌ای که امروز برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال برگزار شد اظهار داشت: همیشه خرد جمعی بهتر از یک یا دو فکر است. حداقل پیشنهاد‌های مختلف داده می‌شود و در نهایت ممکن است اتفاق خوبی رخ بدهد. به هرحال چگونگی استفاده از همین حرف‌ها هم می‌تواند مهم باشد. فکر می‌کنم در مجموع جلسه خوبی بود و حرف‌های خوبی رد و بدل شد. فدراسیون می‌تواند روی این صحبت‌ها تفکر کند و یا توجه به شاخص‌هایی اعلام شد، می‌تواند برای انتخاب سرمربی تیم ملی لحاظ کند. در این جلسات، هدف، تصمیم‌سازی است. تصمیم گیری را خود فدراسیون انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید: کارشناس والیبال: باید قبول کنیم به یک مربی بزرگ خارجی برای تیم ملی نیاز داریم


عطایی درباره شاخصه‌های مهم برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بیان کرد: شاخه‌ها همواره متغیر هستند. والیبال یک فرآیند متحرک است و هر لحظه ممکن است این شاخصه‌ها تغییر کند. بزرگترین شاخصه برای ما در حال حاضر مدیریت او است. البته برخی مدیریت را به صورت کلیشه‌ای بررسی می‌کنند، اما بخش‌های مختلقی دارد و کلیت موضوع مدیریت باید مورد بحث قرار بگیرد.

عطایی ادامه داد: مربیان ما همه قبول کردند که ایرانی‌ها از لحاظ دانش چنین مشکلی ندارند، اما موضوع مدیریت را می‌شود به شکل دیگری مورد بررسی قرار داد.

او درباره استفاده از مربی ایرانی برای رقابت‌های المپیک خاطرنشان کرد: باید بدانیم جایگاه ما در دنیا کجاست. وقتی این را بدانیم کارمان راحت‌تر می‌شود. با تیم اول دنیا از همه لحاظ فاصله داریم. برای رسیدن به جمع ۴ تیم دنیا کار سختی داریم. فکر می‌کنم در این برهه زمانی می‌توانیم با مربی ایرانی به خواسته خود برسیم. البته نباید از بچه‌ها خواسته غیر متعارفی داشته باشیم. فکر می‌کنم باید منطقی نگاه کنیم و می‌توانیم به مرحله دوم المپیک صعود کنیم. کار سختی در مرحله بعدی داریم و باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار