عباسعلی میرحسینی گفت: در این برهه زمانی باید بپذیریم که به مربی بزرگ خارجی برای تیم ملی نیاز داریم.

کارشناس والیبال: باید قبول کنیم که به یک مربی بزرگ خارجی برای تیم ملی نیاز داریمعباسعلی میرحسینی، کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص نشست امروز والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: درباره این جلسه تصور می‌کنم اتفاق خوبی است و بهتر بود زودتر از این‌ها چنین جلسه‌ای برگزار شود.‌ ای کاش سالی ٢ بار همین جلسات را برگزار کنیم. بزرگان و پیشکسوتان والیبال در این جلسه شرکت کردند و با حضور همه کارشناسان، می‌شود انتقادات را از بین برد.

میرحسینی دریاره شاخصه‌های مهم برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بیان کرد: در وهله اول قدرت مدیریت و رهبری تیم مهم است. بحث بعدی داشتن سابقه در بالاترین سطح والیبال جهان است. مربی تیم ملی باید توانایی انتقال دانش به بازیکنان را داشته باشد و با فدراسیون و اصحاب رسانه ارتباط خوبی را برقرار کند. مربی باید جوابگوی کار خود به مردم باشد. والیبال رشته‌ای است که در زمان کمی باید در آن تصمیم‌گیری کرد. ما خودمان را برای المپیک آماده می‌کنیم و مردم از این تیم انتظار دارند که جزو ۴ تیم برتر المپیک باشد. والیبال ایران و بازیکنانش این توانایی را دارند و کافی است که برای رسیدن به این موضوع، کمی هزینه کنیم. نسلی در اختیار داریم که به نظر من نسل طلایی است. تصور می‌کنم باید به راحتی قبول کنیم که به یک مربی خارجی بزرگ نیاز داریم. مربی آتی تیم ملی باید در فدراسیون جهانی یک وزنه باشد و اعمال نفوذ در آن‌جا داشته باشد.


بیشتر بخوانید: افشاردوست: موافق حضور مربی ایرانی در تیم ملی والیبال هستم


وی افزود: بعد از المپیک نسل تیم ملی تغییر می‌کند. بازیکنان نوجوانان و جوانان به تیم ملی بزرگسالان اضافه می‌شوند. من فکر می‌کنم در آن برهه باید به مربی بومی بها بدهیم و سپس همان امکاناتی که برای خارجی‌ها فراهم کردیم را در اختیار ایرانی‌ها بگذاریم. اگر چنین شود، مربیان وطنی حرف برای گفتن خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار