کارشناس والیبال کشورمان گفت: توانمندی مربیان ایرانی کاملا مشخص است و در بخش نوجوانان و جوانان، با همین مربیان ایرانی، قهرمان جهان شدیم.

شاکری: توانمندی مربیان ایرانی والیبال، مشخص استعلی شاکری، کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه امروز که برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال برگزار شد، اظهار داشت: والیبال ایران با توجه به مولفه‌های سالیان گذشته اش به چنین جلساتی نیازمند است. کمیته آموزش فدراسیون والیبال ایران باید چنین نشست‌هایی را با کارشناسان برتر کشور برگزار کند. اما این همایش برای انتخاب سرمربی تیم ملی بد نبودف هرچند که به نظر من زمانش کوتاه بود.

شاکری ادامه داد: نباید تنها به این همایش بسنده کرد. می‌شود از تمامی افراد نظرسنجی کرد تا دیدگاه‌ها بیان شود و یک گروه از کارشناسان این نظرات را دسته بندی کنند و از آن‌ها با توجه به برنامه ها، سیاست‌ها و راهبرد‌ها را استفاده کنند. این حرف‌ها می‌تواند در همه زمینه‌ها باشد. به خصوص درباره لیگ برتر، انتخاب مربی تیم‌های جوانان و نوجوانان و دیگر موارد باید این رویه ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوایند: زمان آغاز به کار سرمربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد


او درمورد استفاده از مربیان ایرانی برای تیم ملی والیبال ایران در این برهه از زمان، اظهار داشت: توانمندی  مربیان ایرانی کاملا مشخص است. در بخش نوجوانان و جوانان، با همین مربیان ایرانی قهرمان جهان شدیم. فدراسیون والیبال به جز ۲ یا ۳ سال گذشته، کمتر به مربیانی که شاخصه رهبری در تیم دارند، میدان داده است. والیبال ما می‌توانست همزمان با رشد بازیکنان، در زمینه مربیگری هم ارتقا داشته باشد. اعتقاد دارم می‌توانیم مربیان مان  را در رقابت‌های غیر المپیک تست کنیم و سپس در صورت جواب دادن، آن‌ها را در المپیک هم به کار بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار