شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن فراخوان مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی را منتشر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرشید صالحی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در استان کرمانشاه گفت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و براساس دستورات ریاست محترم جمهوری پیرامون تولید مسکن و کمک به اقشار نیازمند حمایت در این حوزه وزارت راه و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در نظر دارد از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای برنامه‌های بخش مسکن استفاده نموده و با ایجاد هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف ضمن کمک به رونق کسب و کار و بخش خصوصی برنامه‌های بخش مسکن را اجرایی نماید.

او گفت : کلیه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی مالک زمین در محدوده شهرها، واحد‌های مسکونی نیمه کاره، واحد‌های مسکونی تکمیل شده و آماده فروش می‌توانند ضمن ارائه اسناد و مدارک مربوط به ملک مورد نظر، آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری در طرح اقدام مسکن به معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کنند.

صالحی با اعلام اینکه جزئیات مشاوره‌های مندرج در این آگاهی پس از مراجعه و ارائه مدارک توسط مشارکت کنندگان بخش خصوصی به ایشان اعلام خواهد شد همچنین افزود: در اجرای این طرح وزارت راه و شهرسازی مشوق‌های لازم از جمله اعطای تسهیلات ساخت بدون ثبت سپرده یا تسهیلات خرید مسکن، معرفی متقاضی خرید واحد مسکونی و تامین هزینه ساخت در طول اجرا توسط متقاضیان امکان پیش فروش بعضاً و در صورت امکان تغییر کاربری اراضی و ... را برای مشارکت کنندگان بخش خصوصی فراهم می‌نماید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.