محمودزاده گفت: واحدهای مسکونی فرهنگیان را که امروز ساخت آنها آغاز شد، تعاونی های فعال وزارت آموزش و پرورش می‌سازند.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم آغاز ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان با اشاره به اینکه طرح جدید مسکنی را برای رونق بازار مسکن در دستور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: در این طرح که امسال فراخوان داده‌ایم از مالکان و سازندگان و بخش خصوصی که واحدهای نیمه تمام دارند دعوت می‌کنیم تا در صورت تمایل، واحدهای خود را وارد طرح اقدام ملی مسکن کنند.

او ادامه داد: برای سازندگان و بخش خصوصی مشتری مطمئن و پول بسیار مهم است بنابراین ما در این بخشنامه سعی کرده‌ایم مشتریان قابل اعتماد را به بخش خصوصی معرفی کنیم تا از طریق آن بتوانند واحدهای خود را تکمیل کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طبق ارزیابی‌هایی که انجام شده است حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی نیمه کاره وجود دارد که امیدواریم  این واحدها به نتیجه برسند و عملیاتی شوند، البته در این مدت حدود ۵ هزار واحد مسکونی نیمه تمام از سوی سازندگان برای ورود به طرح اقدام ملی مسکن اعلام  شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدواریم با استفاده از امکانات بخش خصوصی در زمینه ساختمان بتوانیم اقدامات لازم را برای توسعه این بخش انجام دهیم.

محمود زاده در پایان تصریح کرد: به آموزش و پرورش پیشنهاد داده‌ایم که با استفاده از امکانات و تعاونی‌های فعالی که دارند، این واحدهای مسکونی را در این بخش بسازند چرا که این حوزه توانایی استفاده از توانمندی‌های خود برای ساخت این واحدها را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار