شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که قصد دارد در مراسم هفته آینده شرکت یوبیسافت، تریلری جدید از بخش مبارزاتی بازی Assassin's Creed Valhalla را نمایش دهد.

یوبیسافت تریلری جدید از بازی Valhalla را در مراسم مایکروسافت نمایش خواهد دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش شرکت یوبیسافت به طور رسمی نسخه بعدی مجموعه اساینز که Assassin's Creed Valhalla نام دارد را با پخش یک تریلر از این بازی معرفی کرد که قسمت‌هایی از داستان این بازی را نشان می‌داد که بیشتر به قسمت‌های داستانی و تاریخی این بازی مربوط می‌شد و به نوعی در این تریلر صحنه‌های اکشن زیادی از بازی مذکور دیده نمی‌شد. همین موضوع باعث شد بسیاری از گیمرها و منتقدان از شرکت یوبیسافت در خواست انتشار تریلری از بخش اکشن و مبارزه‌ای این بازی را داشته باشند تا از این طریق گیمرها بتوانند با سبک مبارزاتی استفاده شده در این بازی آشنا شوند.

در همین راستا شرکت یوبیسافت اعلام کرد که هفته آینده یک تریلر جدید از بخش‌ مبارزاتی این بازی پخش خواهد شد که به طور کلی سبک مبارزات استفاده شده در عنوان Assassin's Creed Valhalla را مشخص خواهد کرد؛ لازم به ذکر است که این تریلر در مراسم شرکت مایکروسافت نمابش داده خواهد شد و اجرای بازی روی کنسول ایکس باکس را نمایش خواهد داد.

یوبیسافت تریلری جدید از بازی Valhalla را در مراسم مایکروسافت نمایش خواهد داد

مراسم شرکت مایکروسافت قرار است در 7 می برگزار شود و شرکت‌های مایکروسافت و یوبیسافت نیز پخش تریلر جدیدی از این بازی را تایید کرده‌اند. گیمر در این عنوان توانایی انتخاب شخصیت اصلی داستان بازی در بین دو جنسیت زن و مرد را خواهد داشت که هر کدام از این شخصیت‌ها از رفتار و صدایی خاص و متفاوت بهره می‌برند.


بیشتر بخوانید: فیسبوک، پیش از گوگل قصد خرید فیت‌بیت را داشت


علاوه بر این تصویر جدیدی از شخصیت اصلی داستان بازی نیز از عنوان مذکور در فضای مجازی منتشر شده است که این شخصیت را به طور کامل به گیمرها نمایش می‌دهد. این بازی قرار است برای نسل فعلی و نسل بعدی کنسول‌های بازی در تاریخی که هنوز از سوی شرکت یوبیسافت اعلام نشده، وارد بازار عناوین رایانه‌ای شود.

یوبیسافت تریلری جدید از بازی Valhalla را در مراسم مایکروسافت نمایش خواهد داد

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار