توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب «رزمایش همدلی و احسان» همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: این ستاد از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با راه‌اندازی قرارگاه امدادی و جهادی در سیستان و بلوچستان به مدد کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس رفته است.

علیرضا راشکی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مبارزه با این بیماری برخاسته است.

اوبیان کرد: شکست کرونا مستلزم کار جهادی است و در این مقطع هم گروه‌های جهادی این ستاد با شناسایی مناطق محروم و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مردم گام بلندی برای مقابله با بیماری برمی‌دارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان افزود: بدین منظور توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این استان آغاز شد.

او افزود: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارانی، تن ماهی و حبوبات است که بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

راشکی غربالگری، چاپ بروشور و آگاهی از ویروس کرونا، اهدای بسته‌های غذایی، آب معدنی به مدافعان سلامت، تولید و توزیع بیش‌از ۳۱ هزار ماسک، تهیه سه هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح و توزیع چهار هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی را از دیگر اقدامات این ستاد در مسیر مقابله با ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

او  تاکید کرد: مبارزه با این ویروس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار