نگرانی سونی و مایکروسافت برای عرضه نسل بعدی کنسول‌ها

در حال حاضر تعداد بسیار کمی بازی برای دو کنسول نسل بعدی ساخته شده و این موضوع سازندگان کنسول‌ها را نگران کرده است.

نگرانی سونی و مایکروسافت برای عرضه نسل بعدی کنسول‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت بسیار طولانی است که اخبار مربوط به نسل بعدی کنسول‌ها به مهم‌ترین اخبار این حوزه تبدیل شده است و تقریبا تمامی گیمرها اخبار این حوزه را دنبال می‌کننتد. شایعات مختلفی درباره دو کنسول PS5 و Xbox Series X منتشر شده است که در حال حاضر مهم‌ترین شایعه به زمان عرضه کنسول سونی در تعطیلات سال ۲۰۲۰ مربوط می‌شود ابن در حالی است که هنوز هیچ شایعه‌ای از زمان عرضه کنسول شرکت مایکروسافت در فضای مجازی منتشر نشده و نمی‌توان حتی روی این موضوع نظر احتمالی داد.

نگرانی سونی و مایکروسافت برای عرضه نسل بعدی کنسول‌ها

اما موضوعی که تاکنون کمتر توجهی به آن می‌شد و گیمرها شاید به آن فکر هم نمی‌کردند به عناوینی مربوط می‌شود که قرار است در هنگام عرضه دو کنسول نسل بعدی وارد بازار شوند. مدیر خش ایکس باکس شرکت مایکروسافت در این باره اعلام کرده است که مشکل ما عرضه نسل بعدی کنسول‌ها نیست، بلکه مشکل اصلی عناوینی است که باید در زمان این کنسول‌ها در دسترس کاربران قرار گیرند.

از طرفی هم قرار است هفته آینده شرکت مایکروسافت برخی از عناوینی که در زمان عرضه کنسول ایکس باکس وارد بازار خواهند شد را معرفی کند اما قطعا شرکت مایکروسافت در این مراسم صرفا بازی‌های جدید را معرفی خواهد کرد و حرفی از زمان عرضه آن‌ها به بازار نخواهد زد چرا که در این صورت زمان عرضه کنسول این شرکت فاش خواهد شد.


بیشتر بخوانید: فاش شدن تصویر پنل جلویی LG Velvet به همراه اطلاعات دیگری از آن


دو کنسول نسل فعلی یعنی PS4 و Xbox One در زمان عرضه به ترتیب با ۲۳ و ۳۰ عنوان وارد بازار شدند که برای آغاز تعدادی بسیار خوب بود و همین موضوع گیمر‌ها را ترقیب به خرید این دو کنسول کرد، اما در حال حاضر تعداد انگشت شماری بازی برای نسل بعدی کنسول‌ها ساخته شده است که این عناوین نیز به صورت مشترک با کنسول‌های نسل فعلی طراحی شده‌اند. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی‌های دو کنسول آینده باید تا زمان اعلام رسمی شرکت‌های سازنده کنسول منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار