فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار گفت:در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه ۹۰۰ بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندانی که به دنبال ویروس کرونا آسیب دیدند توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حمیدرضا مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسارشامگاه جمعه در حاشیه «رزمایش کمک مومنانه» اظهار داشت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه در استان اصفهان با رمز یا صاحب الزمان (عج) شکل گرفت و در شهرستان خوانسار با شناسایی افراد و ساماندهی و تهاترگیری با دستگاه‌های حمایتی رزمایش اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار گفت: در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار ۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان تهیه و میان نیازمندانی که به دنبال ویروس کرونا آسیب دیدند توزیع می‌شود.

او از آماده سازی و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی جهت کمک به نیازمندان و محرومان در مرحله دوم رزمایش خبر داد و گفت: آماده دریافت کمک‌های مردم و خیرین برای ادامه خدمت‌رسانی هستیم.

در ادامه حجت‌الاسلام رسول خواجه‌کریمی امام‌جمعه خوانسار اظهار داشت: ۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۲ میلیون تومان است که هزینه نیمی از اقلام از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار تقبل شده است و این کمک‌ها میان نیازمندانی که به دلیل ویروس کرونا از نظر اقتصادی آسیب دیده‌اند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.