فرمانده سپاه نایین از توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان در دو مرحله خبر داد.

سرهنگ محسن مهدی زاده فرمانده سپاه نایین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پاسداران و بسیجیان تمام تلاش خود را به کار گرفتند، گفت: بسته‌بندی‌های رزمایش کمک مومنانه با استفاده از بسیجیان و آحاد مردم صورت پذیرفته و پایگاه‌های بسیج، مسئولین شهرستان، هیئات مذهبی و آحاد مردم در این طرح مشارکت کردند.

او ضمن اشاره به آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه در نایین افزود: این رزمایش از نیمه شعبان تاکنون در این شهرستان در حال اجرا است و در مرحله اول ۵۰۰ بسته حمایتی ویژه افراد نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا اختصاص پیدا کرده است.

فرمانده سپاه نایین در ادامه از برگزاری مرحله دوم این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: سپاه شهرستان نایین در نظر دارد تا در مرحله دوم این رزمایش سراسری یک هزار بسته حمایتی تهیه و توزیع کند و امید است در مرحله دوم با استعانت از خداوند و کمک مردم و خیران گام بلندی را در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه برداریم و بسته‌های حمایتی را به افراد شناسایی شده اهدا کند.

سرهنگ مهدی زاده گفت: این بسته‌ها شامل ماکارانی، برنج، روغن، سویا، حبوبات، خرما، بسته‌های فرهنگی به خانواده‌های نیازمند توسط بسیج در حال توزیع است.

در این رزمایش از تلاش‌های مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان نایین در راستای انعکاس خبر‌های فرماندهی سپاه تقدیر شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار