فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از تهیه و توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته غذایی تا پایان مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان مبنی به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سه مرحله برای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است که یک مرحله از آن پیش از ماه مبارک رمضان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت انجام می‌شود، ابراز داشت: حضور پررنگ و شایسته خیرین و مردم دیار مؤمنان کاشان در این رزمایش نشانی از نوع دوستی همشهریان کاشانی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از تهیه و توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته غذایی تا پایان مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کاشان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد پنج هزار بسته در مرحله اول و ۱۳ هزار بسته در قالب مرحله دوم تهیه و در بین خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت شناسایی شده توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه رسیدگی به مستضعفان و نیازمندان یکی از رسالت‌های بسیج است، خاطرنشان کرد: به این منظور سبد کالا‌هایی به ارزش کلی ۲۶ میلیارد ریال تهیه و در بین جامعه هدف توزیع شده است.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه به دلیل حفظ کرامت خانواده‌های مورد نظر اقلام به صورت شبانه توزیع می‌شود، بیان داشت: ۱۳ هزار خانواده شناسایی جامعه هدف برای توزیع بسته‌های غذایی در سایت مهر کریمانه ثبت نام شده اند.

او با اشاره به همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در شناسایی خانواده‌های نیازمند گفت: بیش از هفت هزار خانواده از جامعه هدف رزمایش کمک مومنانه در سامانه‌های این دو نهاد حمایتی ثبت شده بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از جمع آوری ۴۴ میلیارد ریال از کمک خیرین و مردم دارالمومنین کاشان در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد و افزود: مردم کاشان همانند همیشه در کمک به دیگر همشهریان خود گُل کاشتند و با تمام وجود پای کار آمدند.

او با اشاره به برگزاری مراسم شهرستانی رزمایش مومنانه در مصلای نماز جمعه کاشان یادآور شد: در روز‌های ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت نیز شاهد رژه خودرویی و توزیع شهرستانی رزمایش کمک مومنانه خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار اکبری در پایان تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه با مشارکت بسیج، خیرین، ادارات، نهادها، مؤسسات خیریه، قرارگاه‌های جهادی و هیئات مذهبی در قالب شش کمیته اجرایی برگزار می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.