فرماندار دشت آزادگان با صدور پیامی، هفته معلم را به همه فرهنگیان و فعالان جبهه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت مرتضی مطهری و روز معلم پیام تبریک صادر کرد و از فرهنگیان تقدیر و تشکر نمود.  

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

تلاش در راه آموزش فرزندان این آب و خاک و علی الخصوص این شهرستان با سابقه‌ای درخشان در افراد فرهیخته و با سابقه درخشان علمی و فرهنگی، پر افتخار و دارای اجری عظیم در پیشگاە خداوند بزرگ است معلمانی که در شهر‌ها و مناطق حاشیه و دور افتاده‌ترین روستا‌های این شهرستان با تحمل مرارت و سختی ها، درس عشق و ایثار را به دانش آموزانی می‌دهند که افتخار خادمی زوار الحسین (ع) بزرگترین افتخار خانواده‌های آن‌ها است.

معلمانی که با همدلی و ایثار، راە چگونە زیستن و انسانیت را بر دل جویندگان دانش حک می‌کنند و در حدیث شریف «زَکاة العِلمِ نَشْرُهُ»، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است.

اینجانب به عنوان نماینده دولت در شهرستان دشت آزادگان، ضمن گرامیداشت روز معلم، این روز را به همه اساتید و معلمان  تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

حمیدسیلاوی فرماندارشهرستان دشت آزادگان

انتهای پیام/گ

برچسب ها: روز معلم ، پیام تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.