پیام تبریک مدیر آموزش وپرورش بهبهان به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با صدور پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان با صدور پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

به نام خداوند علم و اندیشه

امام علی (ع):
 
«مَن عَلَّمَنی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنی عَبداً. هرکس مرا نکته‌ای آموزد، مرا بنده خویش ساخته است»

 
درود و سلام بر پیام آوران نور و انسانیت، ایثارگران متعهد و مخلص و شیفتگان علم و دانش. مردان و زنانی که سرچشمه نیک اندیشی، مهر و محبت و خرمن علم و معرفت هستند و خالصانه و با تمام وجود در مسیر زندگی راهنمای راستی و درستی شدند تا پیچ و خم‌های سخت زندگی را برای رهروان راه آسان نمایند.

دوازدهم اردیبهشت روز گرامیداشت تلاش ارزشمند انسان‌هایی است که در مسیر اعتلای ادب و فرهنگ جامعه و تربیت نسلی توانا، دانا و بینا، بی ادعا و صبورانه  سخت می‌کوشند.

خدمتگزارانی که در بحران کرونا در کشور با مشارکت بی نظیر در امر آموزش در کلاس‌های مجازی، نشان دادند که الحق مقام والا و پرافتخار معلم برازنده و شایسته آنان است.

اینک در آستانه هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید، استاد مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی، فرارسیدن روز و هفته نکوداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان اندیشمند، فهیم، پر تلاش و دلسوز شهرستان بهبهان تبریک عرض می‌نمایم و به مصداق حدیث شریف  من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق و به افتخار جایگاه رفیع معلمی مراتب سپاس و قدردانی خویش را از همکاری، همراهی و تلاش‌های دلسوزانه کلیه فرهنگیان ارجمند به عمل آورم.

امید آن دارم در پرتوی توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش دولتمردان و درسالی که مزین به نام «جهش تولید» است، بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و بالندگی آموزش و پرورش کشورمان باشیم.
 
رسول عبدی پور
مدیر آموزش و پرورش بهبهان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار