مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین (ع) جهرم گفت: گروه رسانه ای (ماح) یکی ازکانون فرهنگی هنری در آخرین تولیدات خود اقدام به تولید موشن گرافیک سوغات فرنگ کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود گواهیان مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین (ع) جهرم با اشاره به اینکه موضوع  موشن گرافیک سوغات فرنگ، دلیل رد کمک پزشکان بدون مرز به ایران در جریان شیوع بیماری کرونا بوده است، بیان کرد: در این موشن گرافیک صحبت های برخی سران آمریکا برای کمک به ایران و همچنین سخنان مسئولان وزارت بهداشت در نبود نیاز به این کمک ها به نمایش در آمده است.

او، تصریح کرد: همچنین سخنان رهبری انقلاب در مورد خطر ورود پزشکان خارجی و کمک های آنان نیز بخش دیگری از این موشن گرافیک را به خود اختصاص داده است.

گواهیان ادامه داد: زمان این موشن گرافیک یک دقیقه و ۳۹ ثانیه بوده، که این برنامه در صفحه‌های کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی و در فضای مجازی قابل مشاهده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین (ع) جهرم در مورد موشن گرافیک سوغات فرنگ افزود: در سال‌های ۶۲ و ۶۳ یک انستیتوی فرانسوی محموله‌های خون آبوده به ویروس (ایدز) را به ایران ارسال کرد و ۹۰۰ هموطن مبتلا به بیماری (هموفیلی) را به بیماری (ایدز) مبتلا کرد.

او، اضافه کرد:زمانی که بحران (ایدز) در حال اوج گیری در غرب بود، محموله های خون آلوده به این ویروس به ایران ارسال شد که نشان از خط و نشان دشمنان در توطئه علیه ایران دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار