رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر گفت: مراکز زیرمجموعه این سازمان از ابتدای موضوع شیوع کرونا تعطیل است و اگر شهروندی تخلفی دید گزارش دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  این روزها به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و برنامه‌های تجمعی را در جای جای کشور لغو و یا به تعویق افتاده است.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز در همین زمینه همه برنامه‌های تجمعی این سازمان را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در هفته‌های اخیر لغو کرده و فعالیت همه مراکز زیرمجموعه را به تعویق انداخته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، لغو برنامه‌های تجمعی دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر را، یکی از این اقدام‌ها عنوان کرد.

احمد بارگاهی با بیان اینکه همهه مراکز فرهنگی و ورزشی زیرمجموعه این سازمان، فعالیت‌های خود را به حالت تعویق درآورده‌اند، افزود: خانه‌های بازی، فرهنگسراها، کتابخانه، زمین‌های چمن ورزشی محلات، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و فرهنگی و...، از همان روز اول لغو برنامه‌های تجمعی، برای پیشگیری از انتشار این ویروس تعطیل شده و همه برنامه‌ها لغو شده‌اند.

او با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی شهرداری در هفته‌های گذشته مکان‌های تبلیغات شهری را به  توصیه‌های بهداشتی درباره پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ادامه داد: دریافت پیام‌های آموزشی از مراکز بهداشت استان و وزارت بهداشت و تهیه پوسترهای آموزشی، ساخت برنامه‌های آموزشی، ساخت موشن گرافیک و  پویانمایی برای انتشار در فضای مجازی از دیگر اقدامات این سازمان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بوده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، سامانه ۱۳۷ را سامانه‌ای برای اطلاع‌رسانی و دریافت پیشنهادها و انتقادهای مردم درباره موارد مربوط به کرونا عنوان کرد و گفت: درصورت مشاهده هرگونه تخلف یا بی‌احتیاطی درخصوص این بیماری، شهروندان بوشهری می‌توانند از طریق این سامانه به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. همچنین همشهریان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرامی این سازمان به نشانی bu.farhangi برای دریافت نکات آموزشی و بهداشتی و یا گزارش تخلف، با همکاران ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۵:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
با سلام متاسفانه با شیوع شدید ویروس کرونا فروشگاههای زنجیره ای رفع مردم را به خرید از فروشگاه های سراسر ایران تشویق می‌کنند خواهشمند است به موضوع رسیدگی نمایید.