مدیر نگهداری آزاد راه تهران - شمال گفت: به دنبال ریزش سنگ به درون دیوار‌های حائل، آزاد راه تهران - شمال مسدود شده است.

وثوقی مدیر نگهداری آزادراه تهران-شمال در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مشکل خاصی در قطعه یک آزادراه تهران-شمال ایجاد نشده است گفت:  هنوز به صورت کامل نگهداری آزادراه به ما واگذار نشده است و به علت عملیات تکمیلی در دست پیمانکار کار قرار دارد.

او افزود: می‌توان این را اعلام کرد که هیچ ریزشی وجود نداشته و به دلیل آنکه سنگ‌ها در پشت دیوار حائل قرار گرفته‌اند برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی مانع از تردد خودرو‌ها در این مسیر شده‌ایم تا مشکلی برای خودرو‌های در حال تردد ایجاد نشود.

مدیر نگهداری آزاد راه تهران-شمال یاد آور شد: این مسدودیت به دلیل آن بود که مشکلی برای خودرو‌هایی که در این مسیر تردد می‌کنند ایجاد نشود و مسیر شمال به جنوب آن را مسدود کردیم تا عملیات برداشتن سنگ‌ها را انجام دهیم تا برای خودرو‌ها مشکلی ایجاد نشود.

مدیر نگهداری آزادراه تهران-شمال توضیح داد: ریزش سنگ به درون دیوار‌های حائل بوده است و این سنگ‌ها در پشت دیوار‌های حائل جمع شده است و ما برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در این محدوده ، ساعاتی این مسیر را مسدود کردیم تا ترافیک باعث افزایش ریزش سنگ‌ها نشود و وجود دیوار حائل خوشبختانه مشکلی برای خودرو‌ها در این مسیر ایجاد نکرده است.

او همچنین درباره آخرین وضعیت قطعه چهار آزادراه تهران-شمال گفت: این محدوده باز است و شب‌ها برای انجام عملیات مسدود کرده‌ایم.

او تاکید کرد: مسیر شمال به جنوب قطعه یک آزاد راه تهران _ شمال تا پایان امشب به صورت کامل باز می‌شود.

او با اشاره به اینکه مسیر جنوب به شمال این آزادراه باز است، ادامه داد: به هر حال جنس البرز جوان است و به ویژه در بارش‌های شدید ممکن است، چنین مشکلی رخ دهد، البته در کل مسیر منطقه یک آزادراه تهران-شمال از نظر ایمن سازی فعالیت‌های تخصصی خوبی انجام شده است، به هر حال این ریزش سنگ را داشتیم که تلاش می‌کنیم این مسیر تا پایان امشب بازگشایی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار