برای پیشگیری و درمان از آسیب های جدی روانشناختی، مرکز سلامت روان بیمارستان سیدالشهدا راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، راه اندازی مرکز سلامت روان در بیمارستان پلیس کرمان

دکتر مرادیانی، رییس بیمارستان سیدالشهداءکرمان در مراسم راه اندازی مرکز سلامت روان در بیمارستان پلیس کرمان به اهمیت بحث روانشناسی و موضوعات روانشناختی کارکنان ناجا و خانواده‌های آن‌ها پرداخت.

او ضمن تاکید بر موضوع درمان‌های مشاوره‌ای روانشناسی برای پیشگیری از آسیب‌های جدی روانشناختی و خانوادگی، راه اندازی بخش روانشناسی و مشاوره مرکز سلامت روان این بیمارستان را امری مهم و راهگشا برای این موضوع دانست.

 دکتر مرادیانی تصریح کرد: با عقد قرارداد خدمات روانشناسی کارکنان ناجا و پرسنل وظیفه می‌توانند از خدمات روانشناسی بیمارستان به طور رایگان و سایر نیرو‌های مسلح با ارائه ۳۰ درصد هزینه استفاده  کنند. 

رشیدی، مسول کلینیک روانشناسی بیمارستان هم گفت: مرکز روانشناسی بیمارستان، خدمات مشاوره و روانشناسی در حوزه کودک و نوجوان، زوج درمانی، خانواده و اختلالات بالینی (افسردگی. اضطراب و. وسواس و...) و مشکلات شغلی را به پرسنل ناجا و عموم مردم دیار کریمان ارایه می‌کند.

کاظم نعمت الله زاده ماهانی، جانشین سازمان روانشناسی و مشاوره استان کرمان هم ضمن قدردانی از نگاه مثبت و پویای رییس بیمارستان سیدالشهداء به بحث‌های روانشناختی از  آمادگی سازمان نظام روانشناسی کرمان برای حمایت‌های دوسویه با بیمارستان سید الشهداء سخن گفت و  در خصوص تامین نیروی انسانی متخصص و فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت روانشناسان نظامی و ارائه خدمات بهتر به کارکنان و خانواده آنان قول همکاری داد.


انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار