فرمانده حفاظت مسکن و شهرسازی استان ایلام، گفت: برخورد قاطع با پدیده شوم زمین خواری و زمین خواران که امروز به یکی از معضل‌های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فریدون یاسمی فرمانده حفاظت مسکن و شهرسازی استان ایلام در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان سیروان، گفت: برخورد قاطع با پدیده شوم زمین خواری و زمین خواران که امروز به یکی از معضل‌های اجتماعی تبدیل شده است، از اولویت‌های مهم کاری پلیس است.

او با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی و همکاری خوب مردمی تا کنون برخورد‌های قاطعی با زمین خواران در سطح استان صورت گرفته، افزود:متاسفانه به دلیل طمع ورزی بعضی افراد سودجو، اقدام به تصرف غیر قانونی از اراضی ملی کرده و اقدام به ساخت و ساز، خرید و فروش غیر قانونی کرده اند، که اقدامات قانونی لازم با افراد خاطی صروت گرفته است.

فرمانده حفاظت مسکن شهرسازی استان ایلام، از همکاری و تعامل شایسته انتظامی شهرستان در برخورد با زمین خواری، قدردانی و ابراز امیدواری کرد این تعامل و همکاری بیش از بیش ادامه داشته باشد، تا زمینه فعالیت مجرمانه و متقلبانه برای افراد سودجو فراهم نشود.

در ادامه سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی سیروان با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه برخورد با افراد سودجو پیرامون زمین خواری صورت گرفته است، بیان کرد: این اقدامات رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است و نیروی انتظامی آمادگی کامل در هر لحظه و در هر زمان جهت برخورد با افراد سودجو و پدیده زمین خواری را دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یگان حفاظت، بازوی مقتدر مسکن و شهرسازی است، اضافه کرد: این یگان با هدف رفع تصرف در حوزه انسانی و امور عمرانی، فعالیت مطلوبی داشته و با کار‌های بسیار ارزنده می‌تواند برای رفاه شهروندان کوشش مستمر داشته باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.