برگزیدگان جشنواره نمایش‌های عروسکی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزیدگان جشنواره استانی نمایش‌های عروسکی کرونا با عنوان «در خانه بمانیم» در یاسوج مشخص و اعلام شدند.
 
مصطفی لاهوتی با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت مجازی و به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود: رده سنی افراد شرکت کننده در این جشنواره شامل کودک و نوجوان و بزرگسالان بوده است.
 
او با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره واقع در حوزه هنری استان تا ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ بود، اضافه کرد: ۲۱ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۱۲ اثر نیز در بخش بزرگسالان از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره رسید.
 
لاهوتی با اشاره به اینکه سه عضو هیأت داوران این جشنواره متشکل از اکبر آیین، رضا گشتاسب و علی احمدی بودند، گفت: سه اثر در بخش کودک و نوجوان و سه اثر نیز در بخش بزرگسالان برگزیده و معرفی شدند.
 
او ادامه داد: در بخش بزرگسالان نمایش «بالاخره دستگیر میشی کرونا» به کارگردانی زهرا نیازی اول شد، نمایش «بازی در خانه» به کارگردانی جمیله فلاحی عنوان دوم را کسب کرد و نمایش‌های «کی اومد، کی در زد» به کارگردانی سیده کلثوم صداقتی نیا و «عروسی کرونایی» به کارگردانی داوود پارسا به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
 
لاهوتی افزود: در بخش کودک و نوجوان نیز نمایش «کرونا» به کارگردانی محدثه تیموری اول شد، نمایش «اسکندر و ننه قمر» به کارگردانی کیانا و آرشیدا شیرزادی عنوان دوم را کسب کرد و نمایش‌های «سرباز ایران» به کارگردانی امیرماهان و گلارین رحمتی و «حوصله ام سر رفته» به کارگردانی پارمیدا بیات به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.