بهبودی ۷۰ درصد بیماران کرونا در چرام

۷۰ درصد از بیماران کرونای در شهرستان چرام بهبود یافته و سایر بیماران نیز از لحاظ جسمی و روحی شرایط مناسبی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی فتاحی اصل فرماندار چرام درجلسه ستاد مقابله با کرونا استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد از کنترل بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: به جز یک مورد که در شهر دهدشت مبتلا و در بیمارستان دهدشت بستری شده است هیچ خوشه جدیدی نداریم.

هادی فتاحی اصل افزود: ارتباط این بیمار نیز در بخش سرفاریاب قطع کردیم و به همین دلیل هیچ کدام از اعضای خانواده وی دچار این ویروس نشده اند.

او از بهبود ۷۰ درصد از بیماران کرونای در شهرستان چرام خبر داد و گفت: سایر بیماران نیز از لحاظ جسمی و روحی شرایط مناسبی دارند و تحت کنترل و نظارت شبکه بهداشت هستند.

فرماندار چرام در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی گفت: تمام صنوفی که کم خطر هستند کد رهگیری دریافت و ستادی را برای رصد و نظارت بر بازار تشکیل داده ایم.

او ادامه داد: صنوف پر خطر در شهرستان همچنان تعطیل و به آن‌ها اجازه فعالیت داده نمی‌شود.

فرماندار چرام با بیان اینکه ساختمان جدید فرمانداری را برای نقاهتگاه بیماران کرونا در شرایط خاص در نظر گرفته ایم گفت: از لحاظ امکانات و پرسنل کمبود‌هایی در شهرستان وجود دارد که نیاز است در صورت اضطرار ما را یاری کنید.

او با بیان اینکه به منظور رزمایش کمک‌های مومنانه موسسه‌های خیریه شهرستان را ساماندهی کردیم، افزود: از ظرفیت دستگاه اداری و دهیاران برای اجرای این رزمایش استفاده می‌شود.

فتاحی اصل با اشاره به کوچ زود هنگام عشایر و احتمال انتقال ویروس به دیگر مناطق گفت: نیاز است امور عشایر در این خصوص تمهیدات لازم را انجام دهد.

شهرستان چرام دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب با جمعیت ۳۳ هزار و ۵۴۳ نفر (۸ هزار و ۸۹۰ خانوار) در جنوب غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد است.

 

انتهای پیام/ط

برچسب ها: کرونا ویروس ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.