جلسه ستاد مقابله با کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامهرمز به ریاست خلیلی معاونت سیاسی فرمانداری با حضور همه‌ی اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، براتی بخشدار سلطان آباد  رامهرمز با انتقاد از رئیس آبفار رامهرمز به دلیل نبود آب شرب در بعضی از روستا‌های توابع بخش گفت: در این شرایط بحرانی که مردم نیاز به شست و شوی دست و صورت خود جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا دارند، اما در بعضی از روستا‌های بخش سلطان آباد حتی در یک روز هم آب نیست.

او بیان داشت: اگر مشکل آب این روستا‌ها را حل نکنیم شاهد شیوع بیماری کرونا در این مناطق خواهیم بود و از فرماندار تقاضا دارم که مشکل آب این روستا‌ها را به مسئولان آب استان انتقال و آن را پیگیری و حل کند.

موسوی امام جمعه شهرستان رامهرمز گفت: مردم خیال می کنند فقط همسایه هایشان به بیماری کرونا مبتلا خواهد شد و خودشان در امان هستند اینطور نیست همه مردم باید نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند.

او ادامه داد: اگر در این ایام گروه‌های جهادی پای کار نمیامدن مشخص نبود چه فاجعه‌ای به بار می آمد واقعا بچه‌های گروه‌های جهادی سنگ تمام گذاشتند که از تک تک آن‌ها تشکر می کنم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا امار امروز دهم اردیبهشت را اعلام بفرمایید