استاندار خوزستان گفت: بدلیل شیوع ویروس کرونا و ایجاد شرایط اقتصادی سخت برای مردم، قیمت نان در استان تا اطلاع ثانوی تغییر نمی‌کند.

نان در خوزستان گران نمی‌شودغلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال ۱۳۹۸، قیمت نان در بسیاری از استان‌های کشور افزایش یافت، ولی بنا به دلایلی قیمت این محصول در استان با همکاری اتحادیه نانوایان با افزایش روبرو نشد، اما قول دادیم که در اواخر سال یا اوایل سال ۹۹ نسبت به افزایش قیمت نان اقدام نماییم.

او افزود: در کمیته‌های مختلف، اقدامات کارشناسی انجام شد و بررسی‌های لازم صورت گرفت، سپس در شورای تنظیم بازار، ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان استان خوزستان با حضور معاونت اقتصادی تصمیم گیری‌ها اتخاذ شده و بنابر این شد که افزایش قیمت نان در استان هم اجرایی شود.

شریعتی بیان داشت: با توجه به شرایطی که برای مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، برخی از افراد نظیر کارگران روزمزد و افزادی که شغل‌های موقت داشتند، کار خود را از دست داده اند و برای تامین مخارج زندگی دچار مشکل شده اند، به همین دلیل افزایش قیمت نان تا اطلاع ثانوی منتفی است.

استاندار خوزستان در پایان از اتحادیه و صنف نانوایان برای همکاری در صرف نظر کردن از افزایش قیمت نان و درک شرایط اقتصادی فعلی تشکر و اظهار کرد: در صورتیکه تغییر قیمت صورت گرفته با همکاری سازمان صمت و سایر دستگاه‌های مربوطه، قیمت این محصول را به نرخ گذشته باز گردانند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۲۳:۲۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
ماکارگرای نانوایی چه گناهی کردیم که سه ساله حقوقمون افزایش پیدانکرده.مواداولیه نان آهن ازنمک ومایه خمیر.گازبرق وآب هرسال گرون میشن ولی نان سه ساله که ثابت مونده
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۵۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنده نان در اهواز به قیمت ۳۵۰ تومن میخرم.