رئیس اتحادیه نانوایی‌های دزفول از فعالیت نوروزی ۵۸ نانوایی شهری و روستایی در این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحمان غلام چربی، رئیس اتحادیه نانوایی‌های دزفول در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان دزفول گفت: از ۲۸ اسفندماه سال جاری تا ۱۴ فروردین سال آینده، ۴۸ واحد نانوایی در سطح شهر و ۱۰ واحد نانوایی در روستا‌ها به صورت کشیک نوروزی فعالیت می‌کنند.

وی ساعت کاری این واحد‌ها را در ۲ نوبت صبح و عصر و افزایش یک ساعت نسبت به سایر نانوایی‌ها عنوان و بیان کرد: در ظهر تا ساعت ۱۳ و ۳۰ و در زمان عصر تا ساعت ۲۱ شب فعالیت خواهند داشت، درحالیکه سایر نانوایی‌ها همانند روال عادی و یک ساعت کمتر از نانوایی‌های کشیک فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در روز اول و ۱۳ فروردین تمامی نانوایی‌های سطح شهرستان پخت نداشته و تعطیل خواهند بود؛ بنابراین لازم است، مردم از یک روز قبل نسبت به تأمین نان خود اقدام نمایند.

موسی منصوری، رئیس اداره تعزیرات حکومتی دزفول در این نشست گفت: به تمامی ۱۸ پرونده تخلف واحد‌های نانوایی شهرستان رسیدگی و با آن‌ها برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با همکاری اتحادیه و اداره صنعت، معدن و تجارت، بنر‌هایی برای اعلام وزن چانه‌های نان، قیمت نان و روز‌های تعطیلی در واحد‌های نانوایی نصب شده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/گ

تعطیلی نانوایی‌های متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.