به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز شورا‌ها با حضور سرپرست فرمانداری و شهردار از اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهاءالدینی، سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان، شورا‌ها را بازوی تحرک و توسعه خواند و گفت: یک شورای قوی، منسجم و کاربلد می‌تواند در رفع مشکلات شهری و توسعه زیرساخت‌ها مقتدرانه عمل کرده و نتایج خوبی را رقم بزند.

او ابراز امیدواری کرد: شورای شهر سیرجان در انجام رسالت خود موفق عمل کرده و شاهد شکوفایی این شهرستان در طرح‌های توسعه‌ای با مصوبات دقیق و موثر شورای شهر باشیم.

 

رضا سروش نیا، شهردار سیرجان نیز در این مراسم گفت: در آیین و کتاب آسمانی ما همواره انسان‌ها به مشورت گرفتن و به مصداق آیه شریفه "و امرهم شورا بینهم" دعوت شده اند.

او رمز موفقیت شورا و شهرداری را در همدلی و تعامل دانست و افزود: در سایه این دو امر مهم می‌توان به منظور رفع مشکلات شهر و شهروندان گام‌های مؤثری برداشت.

سروش نیا شورا‌ها را از مهمترین ارکان تصمیم گیری در طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری عنوان و تصریح کرد: پرسنل شهرداری با تمام توان خود برای انجام مصوبات وخواسته‌های شورا و آبادانی شهر تلاش می‌کنند، چرا که شوراها مشورت دهنده به مجموعه شهرداری و تصمیم گیری برای داشتن شهری آباد هستند.

انتهای پیام/ب

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار